Altruist - utopist

četvrtak, 26.07.2007.

Bog je lud!!!



Baš su me pitanja zelenečajice koja mi je postavila u komentarima inspirirala da napišem novi post. I, naravno, nisam se uvrijedio što si me sve to pitala, bio bih lud:) kada bi se uvrijedio. Volim naprezat mozak takvim pitanjima, to mi je baš zanimljivo.

Ako Bog postoji on mora biti savršen. Ako Bog ne bi bio savršen to onda ne bi bio bog, već nekakav demijurg. Dakle, ako Bog postoji on ne može a ne biti najbolji i najpametniji. Biti lud je striktno ljudska kategorija vezana uz nekakav fizički poremećaj, ali često drugačije nazivamo ludim. Kako Bog nije tjelesan tako mu je spriječeno da bude lud, barem što se tiče psihičke ludosti, no kako je on savršena ljubav (drugačiji od nas) iz toga možemo zaključiti da bi i mogao biti lud prema ljudskim mjerilima, ali prvo moramo definirati što je ne ludo. Ne ludo je, ako ćemo uzeti global, svakodnevno čovjekovo ponašanje sa primjesama pogrešaka, greškica i sličnih stvari. Ne ludo ponašanje uključuje brigu za sebe, hranjenje ega, zaokupiranost samim sobom i ostale tipične stvari. Kada bi se pojavio neki čovjek koji ne bi brinuo o tim stvarima proglasili bi ga ludim. Kada bi nekome ljubav bila jedini uvijet ponašanja taj bi nam bio čudan, ne ljudski i na kraju bi ga proglasili ludim. Bog je ljubav i prema ljudskim mjerilima on, čini se, jest lud, no pravo pitanje glasi jesmo li mi ludi prema Božjim mjerilima????
Smisao patnje.......smisao smisla..... Ako niječem smisao znači da u glavi imam spoznaju smisla, jer samim nijekanjem zaključujem da postoji suprotno, da postoji smisao. Smisao dakle postoji. Ako bi poslije smrti nestali u ništavilu to ne bi imalo smisla, analogno tome život poslije smrti postoji, jer život je smislen, a smisao ne završava besmislom, bio bi to paradoks. Taj smisao je u onome koji nam daje da živimo, koji je potpuno dobro. S obzirom da smisla ima, onda sve ima smisla, pa tako i patnja. Kakvog smisla ima patnja????? Moj ograničen mozak mi govori da je smisao patnje u rastu, čišćenju, sazrijevanju.
Što se mijenja ako ne bi bilo smisla? Sve se mijenja. Za početak mijenja se život, naime, ne bi ga bilo, jer ono što nema smisla to ne može postojati. A ako nema života onda nema ni nas, onda nema ničega......ali i ništa ima smisla, a kako tamo gdje ima smisla ne može biti ništa, ništa ne postoji, odnosno besmisao ne postoji!!! HE HE HE :)

Ovo su moja osobna promišljanja i nikome ih ne namećem. Zašto se opravdavam? Pa da mi opet netko ne upadne sa spikama kako sam ovakav i onakav.

26.07.2007. u 09:26 • 5 Adekvatno odreagirajOtisni i pokaži župniku#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2010 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (8)
Rujan 2006 (9)
Kolovoz 2006 (2)
Svibanj 2006 (2)
Travanj 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga



Tko sam ja?

Student jedne grane humanističkih znanosti. Reći za sebe boem je pretenciozno, pa ni neću. Između ostalog veliki sam pobornik slobode, ali one u ljubavi, ne robovanju (unatoč nicku). Fotografija je, uz glazbu i riječi, moj najdraži način izražavanja. Imam velike oči kojima promatram svijet i prihvaćam život, iako se ponekad grčevito protiv njega borim. To sam ja, pun fantazija i grešaka, ali čovjekwave

Ovim putem pozivam ljude dobre volje da mi pomognu, tko zna, napraviti novi predložak za moj blog. Unaprijed hvalapjeva


Slijedi popis ljudi čija promišljanja ili uratke volim čitati i gledati redovito i sa zadovoljstvom

Moj prijatelj fotograf
Donin svijet
Athena
Fartello
Neazess




Lista za otpis
O kvazi humanitarnim akcijama (aka 060 pljačka)
O navijačima
O velikom prasku
O katoličkom ekskluzivizmu
O Zagrebu
O paradoksu fenomena Međugorje i o dječjoj vjeri
O cajkerima
O hrvatskoj koristoljubivosti
O limbu 2
O limbu 1
O anemičnom kršćanstvu današnjice
O muljanju navijača
O poštenju 2
O poštenju 1
O pravu na to da budeš budala
O dvoličnom poslodavcu
O duhovnoj tuposti
O Bogu Staroga saveza
O ženskoj izbirljivosti
O osjećajima
Sastojci ljubavi
O ispravnom tumačenju Knjige Postanka
Jad i bijeda hrvatskog novinarstva
Spoznaj sebe
Rastrojeni, a opet iz jednog
Postoji li Bog, pt.1
Postoji li Bog, pt.2
Postoji li Bog, pt.3
Postoji li Bog, pt.4 ili Tko je nalogodavac dobra
O duhovnjacima
Odobrava li Crkva smrtnu kaznu
Bog je lud!
Neka pitanja i pokušaji odgovora o Bogu
O ateistima
Smije li ogorčenje jednoga biti razlog nedosljednosti drugoga
Ima li ljudi u paklu?





DREAM THEATER lyrics


Myspace

Kaj te muči, Njofra????







NEIL YOUNG lyrics

Nova zapovijed

Zapovijed vam novu dajem:
ljubite jedni druge;
kao što sam ja ljubio vas
tako i vi ljubite jedni druge.

Isus Krist


myspace




Želite li me kontaktirati privatno??? Ok, here you go:

horvatinjos@gmail.com




Špijunka

Myspace layouts




Free Web Site Counters




Ajde, ajde, možete vi i bolje

Autor i scenarist:

Hvala što me čitate, živjeli! :)





Web Hrvatska