Altruist - utopist

nedjelja, 02.12.2007.

Vranin pjev



Povukao bih jednu paralelu koje sam se dosjetio pijuckajući napitke u jednom ZGB kafiću sa dobrim mi prijateljem.
Naime, govorio bih o osjećaju religioznosti i religioznosti. Taj osjećaj i svojevrsan fenomen nije stran niti jednom čovjeku. Svaki čovjek zna što je religioznost ili osjećaj religioznosti, svaki je čovjek osjetio nadu i vjeru, te postulate religioznog osjećaja i svatko može ponešto reći o tome. No, upravo u tom zecu leži grm.
Povuako bih ovu paralelu; svaki čovjek ima jedan instrument koji je uvijek uz njega, a to je glas. Svatko može proizvesti niz tonova, otpjevati nešto, no nemamo svi sluha. I samim time što svi imamo taj instrument to ništa ne govori o tome kako tko pjeva. U biti tko ne vježba svoj glas teško da će lijepo pjevati, a tko ne sluša glazbu teško da će uopće sluha imati. Nažalost, mnogi ljudi to ne shavćaju i ne prihvaćaju. Misle da im je dovoljno da imaju glasa pa da lijepo pjevaju. Vjerujem da se svatko od nas susreo sa „vranom“ koja kad zapjeva pucaju staklene površine, a nitko ne želi toj „vrani“ kvarit veselje istinom. O kakvom je apsurdu riječ približit ću primjerom; zamislite da se svatko tko posjeduje gitaru naziva gitaristom i da si uzima za pravo svirati po ulicama ili zabavama. Eto, tako je i sa tim kvazi pjevačima. Jednom rječju: bez muke nema nauke. Hm, to su bile 4 riječi, ali oprostit će te mi:)
E sad, nije li isto sa religioznošću? Svatko posjeduje tu mogućnost i osjećaj, ali malo tko zaista posvećuje snagu i pažnju u izgradnji tog osjećaja. Svi se osjećaju da su Bogom dani govoriti o osjećaju religioznosti, a nitko ne posvećuje niti 5% slobodnog vremena promišljanju o toj kompleksnoj temi. I baš kao što je, da bih razumio matematiku, potrebno sjesti i učiti, tako je i sa religioznošću. Ili da budem još plastičniji; baš kao što je potrebno puno truda i vremena da bih upoznao svoje osjećaje prema nekoj osobi, isto tako je potrebno puno muke, znoja i vremena da upoznam svoj religiozni osjećaj i svoje stavove prema svojoj religioznoj nutrini. I kao što sam znao naletit na“vrane“ glasom tako znam naletit i na „vrane religioznog osjećaja“. To su ljudi koji mnogo govore, kategorični su, često agresivni, puni vlastite pameti bez tragova razboritosti ili tuđe misli. I kao što, kad „vrane“ pjevaju, pucaju staklene površine, tako i kad ove „vrane“ graknu pucaju ne samo staklene površine već nebesa se razdiru.
Ne budite „vrane“. Ne dozvolite si da vam netko ne želi kvarit veselje istinom. Posvetite se samima sebi – zbog vas samih.

02.12.2007. u 14:06 • 11 Adekvatno odreagirajOtisni i pokaži župniku#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2010 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (8)
Rujan 2006 (9)
Kolovoz 2006 (2)
Svibanj 2006 (2)
Travanj 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga



Tko sam ja?

Student jedne grane humanističkih znanosti. Reći za sebe boem je pretenciozno, pa ni neću. Između ostalog veliki sam pobornik slobode, ali one u ljubavi, ne robovanju (unatoč nicku). Fotografija je, uz glazbu i riječi, moj najdraži način izražavanja. Imam velike oči kojima promatram svijet i prihvaćam život, iako se ponekad grčevito protiv njega borim. To sam ja, pun fantazija i grešaka, ali čovjekwave

Ovim putem pozivam ljude dobre volje da mi pomognu, tko zna, napraviti novi predložak za moj blog. Unaprijed hvalapjeva


Slijedi popis ljudi čija promišljanja ili uratke volim čitati i gledati redovito i sa zadovoljstvom

Moj prijatelj fotograf
Donin svijet
Athena
Fartello
Neazess




Lista za otpis
O kvazi humanitarnim akcijama (aka 060 pljačka)
O navijačima
O velikom prasku
O katoličkom ekskluzivizmu
O Zagrebu
O paradoksu fenomena Međugorje i o dječjoj vjeri
O cajkerima
O hrvatskoj koristoljubivosti
O limbu 2
O limbu 1
O anemičnom kršćanstvu današnjice
O muljanju navijača
O poštenju 2
O poštenju 1
O pravu na to da budeš budala
O dvoličnom poslodavcu
O duhovnoj tuposti
O Bogu Staroga saveza
O ženskoj izbirljivosti
O osjećajima
Sastojci ljubavi
O ispravnom tumačenju Knjige Postanka
Jad i bijeda hrvatskog novinarstva
Spoznaj sebe
Rastrojeni, a opet iz jednog
Postoji li Bog, pt.1
Postoji li Bog, pt.2
Postoji li Bog, pt.3
Postoji li Bog, pt.4 ili Tko je nalogodavac dobra
O duhovnjacima
Odobrava li Crkva smrtnu kaznu
Bog je lud!
Neka pitanja i pokušaji odgovora o Bogu
O ateistima
Smije li ogorčenje jednoga biti razlog nedosljednosti drugoga
Ima li ljudi u paklu?





DREAM THEATER lyrics


Myspace

Kaj te muči, Njofra????







NEIL YOUNG lyrics

Nova zapovijed

Zapovijed vam novu dajem:
ljubite jedni druge;
kao što sam ja ljubio vas
tako i vi ljubite jedni druge.

Isus Krist


myspace




Želite li me kontaktirati privatno??? Ok, here you go:

horvatinjos@gmail.com




Špijunka

Myspace layouts




Free Web Site Counters




Ajde, ajde, možete vi i bolje

Autor i scenarist:

Hvala što me čitate, živjeli! :)





Web Hrvatska